Umudum21 ya benim oğlum da 4 ay 23 günlük, aynı şeyleri yaşıyorum gündüz neredeyse uyumaz oldu, en uzun uykusu 10 dk sürüyor, onu da çok bitkin düştüğünde anca yapıyor. Eli hep kulağında, önlüğü hep salya oluyor, her şeyi ağzına götürüyor. Diş yerinde hiçbir şey yok ama. Diş kaşıyıcı aldık onu da sevmedi ondan başka herşeyi ağzına götürüyor. Anlayamadım valla ben de ☹️