Berra-Ali senelik rutin kontrolleri yaptırmak sartıyla dogum sonrası 1-2 yıl ( kimi hemen olur kimi uzun sure olmaz) olmamak, düzensizlik yasamak cok cok normal. Ben 10. ayda olmustum, yumurtlama devam ettigi icin hamile kalma ihtimaliniz oldugunu unutmayın. Sadece regl kanaması olmuyor.