Bebeğim 33 günlük kakasını 5 gün oldu yapamıyor ıkınıyor ağlıyor çok rahatsız doktor bi hafta normal dedi ama çocuk böyleyken insan duramıyor daha önce de oldu 4 günde fitil vermiştik alışmasın uyarı bekliyor dedi bekleyeceğiz ama dayanamaz oldum ağlamalarına 🥺🥺🥺🥺😥😥😥
yaşayanlar var mı?