Alpitom Kızlar oğlum 6 ay 8 günlük. Son bir haftadır falan hem emmeyi azalttı hem de mamasını bitirmemeye başladı 1 ay önce içtiği mama miktarını içiyor hala. Artırmak bir yana resmen azalttı. Var mı yaşayan? Sebebi ne olabilir 🤔
elifiii Alpitom ek gıda basladınız mı? ek gıda basladıysanız tadımlık ve tek sefer verilmeli olmalı ( tadımlar uzun sürüyor 1-2 ay gibi) eger ek gıdadan degilse enfeksiyon veya büyüme atagı zamanı iştah azalabilir.
gulse_uyak Alpitom bunun birçok sebebi olabilir. diş çıkartıyordur ağzında aft vardır bir gıdayı yerken doymuşsa kafasını çevirdiği an bırakmayıp zorladıysanız aynısını yaşayacağını bildiği için reddeder. yada tam aç değildir tam aç olsa yer. vs..
Maya1 Alpitom ben çok zorlandım ama düzeliyor cnm. 1 numaraya biraz daha devam et . Gün içinde bazen 1 bazen 2 numara verdim. Alıştı. Bitiriyor hepsini evet. Ama araya zaman koyarak bitirtiyorum
Alpitom elifiii ek gıda tadımlarına tam 6 aylık olunca başladık. Şu an 3 gün kuralına uygun ilerliyoruz. Kabak havuç patates ile başladık. Arada muz ve yoğurt. Ama dediğim gibi bunlar doyumluk değil tadımlık oluyor
Alpitom gulse_uyak diş belirtisi yok dedi doktorumuz. Aft pamukçuk vs hep kontrol ediyorum yok çok şükür. Acaba diyorum son bir haftadır işe başladım. Ondan olabilir mi ☹️
elifiii Alpitom atak haftasında gerileme olur ancak tadım yapılırken tek ögünde verilir. yani muz ve yogurt fazla ayına göre. Mesela gün içinde kabak - vb. sebzeler verildiyse tadım icin diger meyve ve hayvansal gıda verilmemeli. Bu fazla onun midesi için.
Alpitom elifiii doktorumuz daha 5. Ayda önerdi yoğurdu. Ben 6 ya kadar bekledim. Bir çok görüş var bu konuda. Okuduğum bir kitapta fasulye çorbası falan veriyor bu ay için.😃 biz daha ancak tadım yapıyoruz
elifiii Alpitom fasulye histamin acısından oldukca yüksek bir besin maalesef her yazılan dogru degil, cocuklarımız da deneme tahtası degil. Maalesef bircok doktor ve kuruma güvenimi kaybettigim icin erken dayatılan mama ve ek gıdaya karsı hasssasım.