Alparslanemine sayın anne kendinle gurur duy 28 günlüksün ve gayet iyi sütün var. Henüz süt damarlarının açılmadı ve bi iki delikten çıkan sütün bile gayet iyi. Bebek emdikçe beş altı da yerden fışkıran sütü göreceksin. Ayrıca kırk günlükken bi anda 150ml süt sağan ben şimdi 60 I anca buluyor (54 günlük olduk) neden mi ? Çünkü bebeğin sütü çekişi kuvvetlendi e makina da bu şekilde çekemiyor memeyi az süt veriyor. Kısacası sütün gayet iyi ki budaha makinanın çektiği bide bebişi düşün🥰