Benim kızım memorial doğumlu doğumda Soner Demirel vardı ilk 3 ay o yaptı takibi sonra gitmedim ama hakkında pek iyi şeyler duymuyorum çok paracı imiş ve corona olduğu halde (geçmiş zaman ) hasta bakmış çocuk yani bunu bizzat kadın doğum personelinin birinden duydum tavsiye etmem her mana da bencil( miş)