28 gunluk bebegım var 3 gundur bir huzursuzluk gaz sancısı var sureklı ıkınma ve ağlama krizleri.. Bebelac ve hıpp kullandım ama gaz yapıyor evolvia AC önerdiler.İnternette yorumları okudum kabızlık yapıyor aksine diyenler var korkuyorum açıkcası Kullanan memnun kalıp sonuc alan varmı?