Bebeğimi emzirirken üstümü bazen açtığımdan sağ kaburga tarafım ve sırtımda tutulma var. Bebeğim 1 aylık olduğu için ilaç veremediler. İğne oldum o da fayda etmedi. Yakı yapıştırdık ama yok değişen. Allah aşkına ne yapsam acilen düzelirim oturup kalkamıyorum. Uyurken sırtımda yastıklarla oturur pozisyonda uuuyorum. Bebeğimi emziremiyorum