bende pko var esimde sperm hareketliligi düşük. asilamayla bir evladimiz oldu şukur. bebisim 7 aylikken dogal yoldan tekrar hamile kaldim ama kalbi 6. haftada durmus kurtaj olucak dedi. kurtajdan 9 ay gecti. 3 aydir deniyoruz. ben tedavi olalim yine diyorum eşim 2. dogal oldu yine olur bekleyelim diyor. acele etmemizin sebebi de esimin yaşi. sizlerin fikri ne ❤