Arzu35 ben hiç koymadım 2 hafta önce yaptırdım 6.5 aylıktı doktor bardak koyma çişiyle iyileşsin daha çabuk toparlanır kremi üzerine sık bırak zaten o beze yapışmasını engeller çişini de biraz yapsın bezi öyle değiştir dedi öyle de oldu yapışma olmuyordu ve çabuk iyileşti dikişleri hemen düştü. Pipinin ucunu açtığımız için bardaktan sonra bir de pipiye bez değiyor onun huzursuzluğunu yaşıyorlar böyleyken direk alışsın dedi