Biogai ve sab simplex bir arada kullanıyoruz ona ragmen o kdr acı çekiyor ki dayanamıyorum. Beşigine koyduğum an başlıyor aglamaya kucagıma yatırınca biraz sakinliyor. Mamayla besleniyor ve mama istiyor gibi aranıyor biberonlu veriyorum biraz çekiyor sonra bırakıyor aglayarak. Ikınıyor bir türlü rahatlayamıyor uykuda bile sızlanıyor. Acaba baska bir sıkıntısı mı var yoksa bu gaz laneti bu kadar kötü ediyor mu bebekleri. Nolur bi akıl verin nurse harveys colex şurup kullansam iyi gelir mi