Kızlar eşimle alakalı sorum bılıyorm burda sorması bıraz tuhaf ama sormak istedm belkı deneyimli basına gelen vardır yaklasık 40 gundur eşimin burnu cok tıkanıyor afedersiniz temız ama boyle nefes alamıyor gıbı agzından nefes alıyor ozellıkle sabaha karsı horlama da cok fazla oluyor ve gozlerı çok kaşınıyor kanlanıyo sinüzit belkı dedı denıze gırdı tuzlu su ıyı gelır dıye halen aynı bugun karakola kulak burun bogaz doktoru geldı ifade vermeye dedı ifadeleri de ben alıyordm işte doktorum vs deyınce sordm dıyor kartını vermıs hafta içi gel muayene edelım bır amaliyatmı gerek ilac tedavisımı sorun ney bakalım demıs neyden olabılır kızlar basına gelen varmı burnunda genzınde etmı var desem oyle de olsa gun ıcındede olmazmı genelde sabaha karsı gün içindede az oluyor üşütme fılande degıl anlamadm