Merhaba, bebeğim 6 ay 7 günlük. Son 1 aydır gece sık sık uyanıp emmek istiyor. Ek gıdaya da başladık. Aksam 7 de pirinç ıspanak ezip veriyorum. 9 da emzirip uyutuyorum. Gece 1 den sabah 6 ya kadar 1 2 saatte bir uyanıyor. Uyandığında su mu versem denedim ama uyumuyor sonra. Nasıl keserim gece memeden? Tecrübelerinizi paylaşırsanız mutlu olurum 🙏