Firdevsbeyzam Kızlar normal doğum yapdim ikinci doğum ve karnım kaldı ve moralim öyle bozuluyor ki çok takıntılıyim ben göbeğinin kalmasına yaa ne yapabilirimde gider bir fikir verir misiniz