Dasdili Lale19 sizin hemşireniz haricinde dünya genelinde buzlukta 3 ay, buzdolabında 3 gün, oda sıcaklığında 3 saat.
Bilinmeyenn34 kumsalicem ben söyle yapıyorum biberini 60 ml dolduruyorum kalanı memede devam ediyorum.zaten günde 1 2 kere veriyorum
Abarca kumsalicem sağdıkça üretim devam edecek ve memelerin bebeğine göre üretim yapmaya alışamayacak. Rahatlayacak kadar sağım öneriliyor. Ama stoğunu facebookta anne sütü bağışı grubundan kanser hastaları ya da bebeklerle paylaşabilirsin.
kumsalicem Abarca evet öyle uzun uzadıya sağmıyorum rahatlatacak kadar sağıyorum 👍🏻 Çok teşekkür ederim 🌹
Glitter HilalAkif genellikle ilk 3 aydan sonra memelerin bebegin ihtiyaci kadar sut uretmesi. Artik geceleri bile dolup sertlesme durumu olmaz, ancak bebege yeterlj olur
elifzeze kumsalicem merhaba buzlukta stoklamak iyi bir yontem 6 ay kalabiliyor gögüsleriniz terbiye olacaktir zaten zamanla😊