Ruzgarsmomm Kızlar 17 aylık bebeğim burun akıntısı var. Haliyle uyurken cok rahatsız oluyor 15 dakkada bir uyanıyor. Serum fizyolojik yapıyorum. Bunun dışında neler yapabilirim rahatlaması rahat uyuması için
Gizemiray02 Ruzgarsmomm umca damla verdi bizim doktorumuz ılaca baya karşı bi doktor bizim ki grip soğuk algınlığı belirtileri olduğunda hemen suyuna 10 damla damıtıyorsun 3 günde geçiyor rahatsızlığı sabah öğlen akşam
Ruzgarsmomm 89Kbr evet 2 yastık yaptım ayağımda sallıyorum sonra yatırıyorum ama yatırdıktan 10-15 dk sonra uyanıyor.
Ruzgarsmomm 89Kbr tamam canım onu yapayım hemen cok tesekkür ederim cevapladığın için. Allah evlatlarımıza sağlık versin
Ruzgarsmomm Gizemiray02 evet daha önce bizde kullandık 1 şişe bitirdik. Çok güzel bi damla fakat etkisini hemen göstermiyor gibi