nisa61 ahh şu millet, nasıl böyle pervasız olabiliyorlar. Ne hakla ya ne hakla. Çıldırıyorum böyle şeyler okuyunca. Sen kimsin ya kimsin de benim bebeğimle ilgili böyle atıp tutuyor kendinde bu hakkı görüyorsun.
Ayrıca canım bebeğin benim bebeğim gibi zayıf doğmuş, ayda 1 kilo almış çocuk daha ne yapsın ki🥰 maşallah diyelim. Kilolu olsa bu sefer de bu çocuk obez derler, kimseyi takma sen. Benimki 4.5 aylık oldu ben hala minik oğlum diye seviyorum 🥰 bence çok minnoşlar 💕