Akinege Arkadaşlar kullanan var mi bu ayda memnunmusunuz gerçekten kilo aldı diyen var mi. Bebeğim cidden cok zayıf ve vermeyi düşünüyorm. Verenler nasil verdiniz formül sut ile mi biberomla.mi
Akinege Umarim yaniti olan vardır cok caresizim anne sutu de almiyot sütüm gelmedi hic bir zaman aktif sekilde
Umayala Kaç kilo bebeğiniz kaşık mama kullanmadım ama ben yavaş yavaş tadım yaptırıyorum 4 aylık bebeğim
Akinege Umayala en son 5700 dü. Bend e tadima başlamayı düşünüyorm. Ama bir cok insan ek gıdaya başlanan ilk ay kilo alimi yine fazla olmaz dedi