Evet bugün fark ettim sağ üst tarafın sondaki dişimi çektireli 2 ay olacak ve diş patlamış hiç hissetmedim acaba sorun yaratır mı çünki yanındaki diş çekildi alt sol da da son dişim çekilmişti ordan da 20 lik patladı 1-2 yıldır duruyo arada boşluk var ne ağrı yapıyo ne bişe inş üstte öyle olur da başıma dert açmaz😢😢😢