arasbek 3 öğün veriyorum. 29 aylık olmak üzere ve birkaç aydır düzeni böyle. Sabah kahvaltı, öğlen yatmadan çorba ve yoğurt ama bazen meyve öğünü yapıyorum akşama balık olacaksa doktoru önermişti, akşam da akşam yemeği. Ara öğün yiyince akşama yemek yemiyor ama az miktarda Kuruyemiş veriyorum arada. Eğer yediği 2 3 fındık, 1 2 kaju ara öğün sayılıyorsa 1 tane de ara öğün yapıyor. Ama tabi yediği yemeğin kaşık sayısı çok azdır öğün miktarına hiç değinmek istemiyorum.