melisaninannesi Karneleri verdikten sonra 2 Temmuz’a kadar okula gitmek bizim için zorunlu mu? Bu konuyla ilgili bilginiz var mı?
Hazel_ melisaninannesi benim okulumda öğrenci gelecekmiş telafi eğitimi için. Mecbur gideceğim yani 😢 iznim 17 sinde bitiyordu seviniyordum ama şimdi 15 gün daha okul olacak ve ne yapacağımı bilemiyorum
F-Betul melisaninannesi İdaremiz “18 Haziranda kapanıyor sonrası gönüllüye bağlı” dedi ama az önce okudum bazı idareler zorunlu tutuyormuş. Bu konuya bakanlık açıklık getirecektir.
Bellabells melisaninannesi ben aradım.geleceksin geleceksin deyip durdu 😂 daha yazı bile gelmemiş. Kraldan çok kralcı adamlar.o gönüllü olan telafi eğitimini zorunlu tutacak idarelerden biri de benim idarem.hayır iki senedir ücretsiz izindeyim. Neyin telafisini yapayım ben.