Öncelikle bu aralar çok fazla böyle post gördüm. oğlumda hiçbir üstün zeka belirtisi yok gayet normal gelişim gösteriyor. Hatta geriden bile geliyor diyebilirim. Daha 10. Ayın içinde ilk dışını çıkardı 10.ayin içinde emeklemeye başladı şuan 10 buçuk aylık tutunup kalkmaya falan çalışıyor. Oyuncaklarla oynanıyor hiç sevmiyor oyuncak. Nerede oynanmayacak şey var onu istiyor kahve makinasi, çamaşır,bulaşık makinas, süpürge,gerçek araba,direksiyon, ütü,kumanda vs bunlarla oynuyor. Lambaları açıp kapatıyor,gel gel,anne,baba,dede,bazen anneanne diyor. Müzik duyunca dans ediyor alkış yapıyor elleriyle bay bay yapıyor. Kitap çok seviyor ama üç boyutlu kitapları. Okur gibi yapıyor. Bunlar gayet normal şeyler yani zaten bunları yaparlar bu ayda. Benim sorum bu üstün zekalı çocuk sahibi anneler çocukları böyle olsun diye acaba bir şeyler yapmış mi ? Hamileyken ya da doğumdan sonra çocukları zeki olsun diye bir şeyler yapıp sonuç alan var mı ?