Kızlar 23aylık kızım 1 haftadır idrarını yaparken gece özellikle ağlıyordu ölelikle farkettim ve sonrasında vajinasının yapışmış olduğunu gördüm ilk defa, doktoruyla görüştğm hemen ve krem kullandık 1 hafta ama geçmedi idrar tahlili yapamadım hiç bir şekilde durmuyor çnkü, doktoru da kan tahlili yaptı böbreklerin de iltihap varmı diye çok şükür temiz çıktı sonuçlar şimdi 2gün oldu zımaks antibiyotik şurup verdi kullanıyoruz ama bugün gündüz de çişini zor yaptı hep sanırım yanma yapıyo herhalde acıyo, bu şurubu kullanan varmı nasıl iyi gelir mi sormak istedim ve başka yapabileceğim bişey varsa söyleyin kızlar lütfen bekliyorum..