Kızlar bebeğim tam 1 aylık o kadar düzensizim ki kendime kızıyorum :( bir türlü oturtamadım yada öylemi hissediyorum bilemedim şimdi benim ilk sütüm gelmedi 4. Gün geldi sarılık olmamak için mama verdik çok şükür olmadan atlattık sonda sütüm geldi mamayı azalttık memeye devam ettim ama günde bir iki kez gene mama verdim 30 CC meme emmediğinde 60 verdim sütüm var emiyorda ama 3 saatte bir 6 dk uyandırdığımda 1,5 saatte zor uyuyor sonra 1 aylık olurken kusmalar başladı her meme den sonra kusma başladı sonra bende mama verdim günde bir iki kez sütüm de var emmek istiyor tok memede ağlıyor baya içiyor sonrada kusuyor kızlar ben bile anlatırken anlayamadım emziren anneler nasıl yapıyorsunuz nolur yazın buraya çaresizim çocuğum doyuyor mu doymuyor mu ha gece de meme emmek istemiyor bende sağıp veriyorum çünkü işe başlayacağım biberonu unutsun istemiyorum sizler nasıl uyguluyorsunuz 😢