Melodi00 Banyodan önce en az 1 saat uyumadıysa ya da beslenmediyse aniden acıkıyor ya da uykusu geliyor olabilir . Ben de aynı şeyi yaşıyorum bazen, bebeğimi banyo yaptırınca öncesinde 1 2 saat uyanık kaldıysa basıyor ağlamayı sanki bi yeri ağrıyor gibi feryat figan ağlıyor tabi o an memede versen mama da versen uyutmaya da çalışsan anlamıyorlar :) ben hemen kulağına yanaşıp pış pış diyorum kucagımda sallıyorum . Öyle sakinleşiyor Ki normalde kendi kendine beşiğinde uyuyan bi bebek . 3 aylık .