Çocuğu kendi halinde bırakmanız çok saçma bir düşünce.. Çocuk ilgiyle sevgiyle büyür.. Biraz sosyal eksiklik gördüm. Sosyalleştirebilrsenz çok faydasını görrsünz. Parka, markete.. Parkta kendi başına koşmayı öğrensin. Yani dikkatini dağıtın sürekli. Sadece sizle olmuyor. Keşke babada az katılsa belki çocuk daha çok mutlu olur.