balbocegimmm 6 aylik bebeğimle istanbuldan İzmire geldik sıcaktan mi neden bilmiyorum asla mama içmiyor. Anne sütü içiyor ama mama icmiyor üstümde cok az gunde 2 defa anca yetiyor napcam şaşırdım iyice
Tortilla balbocegimmm emmiyormu bebegınız sagıyormusunuz. Mamanın tadına baktınızmj bozulmus olabılırmı.
Usengeccanee balbocegimmm bende kızıma ara ara mama veriyordum ve 6ay olunca kızım hiç içmedi hep çöpe gitti yarım kutu mama hala duruyor atılacak galiba 9 aylık olduk bu arada belki seninkinde artık istemiyordur
balbocegimmm Usengeccanee ama daha ek gıdaya başlamadık biz. Sütümde yetmiyor birde kizim hipoglisemi hastası. Ac kalmaması lazım.korluyorum napcam neysem diye. Acaba dedim 6 ayı dondurmasına bi hafta var ama bi üst numara mama mi alıp denesem ?
Usengeccanee balbocegimmm benimkinin artık istemediğini fark ettim bende emziriyorum ve ek gıda yetiyor zaten o mamada çöp büyük ihtimalle aldığımdan beri toplam Bi biberon anca içti diğerleri hep döküldü