Diclemm_39 Ayy gerçekten sürekli kabız olmaktan bıktım ya çok zorlanıyorum kndimi fazlada zorlayamıyorum dikişlerim var ne yaparsam kabızlıktan kurtulurum yardım edinnn yersem geçer
Aley_ Diclemm_39 Erik kompostosu, bol su, kayısı, kuru kayısı, kuru meyveler, kefir. Özellikle kefir çok etkili oluyor, bana da doktorum önermişti. Probiyotik olduğu için bağırsak düzenleyici etkiye sahip.
ikiprensannesi_gul Diclemm_39 aslında dikişlerimizden korktuğumuz için kabız oluyoruz halbuki hiç bişey olmazmış aşırı olmadığı sürece yani kaç gün kabız oluyosunuz mesela
Usengeccanee Diclemm_39 canım bol su iç zeytinyağı iç geçer yada zentinyagi sür benimde aynı durum olmuştu
Evae Diclemm_39 aynı durum bende de var Allah yardımcımız olsun yulaf yiyorum sabahları yoğurtla çiğ şrkilde o iyi geliyor biraz duphalac içiyorum ben de
Diclemm_39 Aley_ interneten bakınca kefirde kabızlık yapıyormuş heralde 1bardak içmem yeterlimi sen nasıl yapıyordun
Diclemm_39 ikiprensannesi_gul ya kabız oluyorum sıvı tüketiyorum geçiyor ama bir kaç gün aradan geçiyor tekrardan oluyorum devamlı aynı duruma düşüyorum
ikiprensannesi_gul Diclemm_39 ben duphalac bulundurmuştum valla bi günü geçerse hemen içiyodum ilk oğlumda tam 21 gün kabız oldum öldüm sandım ikincide akıllandım ve tuvalet ihtiyacın olunca erteleme sakın çok etkisi oluyo
Diclemm_39 ikiprensannesi_gul Evt erteliyorum malesef çünkü okadar canım yanıyor ki resmen ağlıyorum ya doktor ilaç vermişti ama hiçbir işe yaramadı🤦♀️
Diclemm_39 ikiprensannesi_gul ama doktorum o ilacı yazmadı yani yazılmamış bir ilacı kullanmam tehlike arz etmezmi
ikiprensannesi_gul Diclemm_39 duphalac al eczaneden ve bana dua ediceksin 😊 hemen bi karın ağrısı başlıyo ve tuvalete çıkarıyo kolay oluyo inan bana bide sakın erteleme daha kötü olursun yoksa
Aley_ Diclemm_39 Kabızlığı önleyenler arasındadır aslında kefir, bende araştırmıştım o dönemde. Markette küçük ve orta boy şişelerde olanları var. Ben orta boyundan alıp içiyordum. Doktorum kefir besleyici ve faydalıdır içmende sakınca olmaz her güne bir bardak olacak şekilde içebilirsin sütün içinde iyi olur demişti o şekilde içiyordum.
ikiprensannesi_gul Diclemm_39 reçeteli değil o yüzden dedim siz bilirsiniz bende olmuştum doktorumu aradım hemen duphalac al kullan dedi aldım kullandım
Gigyyy Diclemm_39 kayısı da olur ,kuru üzüm,kayısı ,kuru erik ,karanfil koyup kaynatın ,isteğe göre de şeker bu da cok iyi geliyor hem sütte yapıyor
hilalinnn Diclemm_39 duphalac tek çaresi, bende kabizlik yaşadım doğumumdan sonra ve hemoroid hastasıyım şimdi. Aklınıza gelebilecek herseyi denemiştim faydası yok tek cozum duphalac kullanmak. Sabah aç karna ve akşam icin
Diclemm_39 hilalinnn öneriylemi kullandın yoksa doktormu yazdı yani kafama göre kullansam birşey olmazmı
hilalinnn Diclemm_39 bana doktor yazdı, emziren kadınlar kullanabiliyor bence sorun olmaz kullanabilirsin