Kızlar 2 hafta önce bebeğim yataktan düştü. Yerde yüzüstü yatıyodu. Öyle görünce hemen kucakladım kızım ağlıyo ben ağlıyorum. Hemen acile götürdük. Şükür hiç bir sıkıntı olmadı. Ama o günden beri yerde dönen yuvarlanan kızım gitti asla yerde durmak istemeyen korkan ağlayan biri oldu. Travma mı kaldı geçer mi çok üzülüyorum?