Umutali04 Arkadaşlar 4 aylık oğlum için Bebelac mama hazırladım her akşam aynı saatte içtiği için ama bugün erken uyudu ve hala uyanmadı bende mamayı 10 dk dir hazirlamisim acaba ne kadar süre öyle biberonda bekletilir bilgisi olan yardımcı olabilir mi