Mytinyson Merhaba. Bugün bebeğimi banyo yaptırmadan önce ayak baş parmağının yanında şişlik fark ettim. Her gün ayaklarıyla oynarım çoraplarını çıkarırım. Bugün yapmadım sadece 😞 Bu nedir bilgisi olan var mı? Ne yapabilirim? [url=https://www.hizliresim.com/pjw7zbp][img]https://i.hizliresim.com/pjw7zbp.jpeg[/img][/url]
Geberikgelinnsss Mytinyson halk dilinde dolama diyoruz biz Ama tıp dilinde enfeksiyon Malesef tırnak koparılmış Oda şişmiş doktora götür kuzum Çok acır o
DilosArya Mytinyson aynısı bizimde oldu doktor badikon sür daha sonra da fucidin sür sabah akşam dedi . Bir hafta olmadan geçti
neslihan-87 Mytinyson Canım bende bebeğimin tırnaklarını uzayınca hemen keserim ama bir defasında kenar kısımlarında illaki sertlik kalıyor ellerini yumruk yaptığı dönem o tırnak diğer parmağına batmış ve görüntü aynen böyle olmuştu.Birkaç gün içinde geçmişti
neslihan-87 Mytinyson Hayır birşey yapmadım sonraki gün patlamış birkaç gün sonrada kurudu geçti.Ama içiniz rahat etmeyecekse doktora götürün
Fadikfs Benim oğlumunda oldu buna yakın kontrolde göstermiştim birşeyi yok dedi bi süre tırnağını kesmedim. Uzayıncada yuvarlak değilde direk küt kestim. Numarası varsa mesaj atın doktorunuza rahat edin
Evelynn Mytinyson tırnak batması olmuş ondan dolayıda iltihap yapmış sanırım. Oğlumun ayak tırnakları kırılıyor dediğimde doktor da bana çok normal çok fazla tırnak batması iltihap olanlar var demişti. Bi doktora görünün