Merhaba anneler. Öncelikle kafama takmadığımı ve her bebeğin ayrı birer dünya olduğunu bildiğimi söyleyerek konuya giriyorum ki ordan kestirip atanlar olmasınlar. Benim kızım 11 ayını doldurdu, 5.5 aylıkken ek gıdaya başladık şükürler olsun kolay ilerledik. Her şeyi tattı ve yiyordu. Fakat bu aralar çok zor yemek yediriyorum ama sevmediğinden değil aklını yemeğe vermiyor sürekli hareket sürekli oyun. Acaba bir süreç mi bu zaman zaman böyle olacak mı merak ediyorum. İlle yesin diye üzüp zorlamıyorum yada dert etmiyorum elbette yiyecek ama birden böyle olunca merak ettim. Birde canı isterse yiyor, mama içiyor, gece maması yiyor ve emiyor. Bunlarda sıkıntı yok. Var mıdır aynı durumda olan? 😊