Miniminimini canım kkç den yararlaniyorsan ve işveren sigortani yatirmiyorsa 1 yıl içinde 90 gün çalışmak koşulu olduğu için rapor parasını ben alamadım . Eğer böyle bir durum söz konusuysa işveren raporunu onaylasa bile alamayabiliyorsun. 170 veya 144 u arayarak raporunu sorgulatmani tavsiye ederim.