Mutabeatt anlıyorum seni bacım 3 ay cektim o acıyı valla bende işe yaradı fito ve fucıdın diye iki krem yazdı her emzirmeden sonra sürüp streç yaptım gece güzdüz hic üşenmedim valla şükür 1 haftada topaladı zaten kremi sürünce yumuşattıgı icin acısıda gün gün hafifliyo ama her emzirmeden önce gögüsünü yıka canım inşallah iyi olur şifa olur ya