Merhaba.kizim memeyi reddettiği için 1sene sagip verdim çok yoruldum ve bıraktim smdi 17aylik tekrar başlamak istiyorum asi olucam antikor geçsin istiyorim ona.mememden sarı bı sıvı geliyor sık sık sagsam çogalir mi ve bu süt beklediği için zararlı mıdır