Kızlar ben şu önünde hello kitty olan bisikletten almak istiyorum. Kızım 13 aylık katlanma toplama vs olmuyor sanırım onlarda. Bir de siz nerde kullanıyorsunuz yani uzun süreli gezmelerde çocuğun plastiğe oturmaktan poposu ağrımıyor mu? Uyumak ister vs. Yalnız markete giderken kullanılırmış gibi geliyor bana kullananlar yazabilir mi deneyimlerini 😊