Emel611
Ben diyeyim o zaman 12.400 gram 😅
Ya 14 kilo az değil ki hatta yüzde 70 80 lerde kilosu
Tamam yememesi kötü oturup ağladığım oluyor çünkü vitamini alması yeterli bana göre, önemli olan sağlıklı olması kilolu olup sağlıksız olanda oluyor yada zayıf olup sağlıklı olan.
2 yaşin bir getirisi de iştahsızlık maalesef. Sabırlı olmanız lazım. Dut pekmezi öneren oluyor burda onu deneyin isterseniz belli faydası olur 🍃