Nagisarslan artık uyandırmanıza gerek yok. Sarılık durumu geçtiyse tabi. Doktorum öle demişti. Ben rutine alıştırmaya çalıştım hep. Gece acıkma saatlerini ben belirlemedim o belirliyor ama akşam saatini kaçırmamaya çalışıyorum. 8 gibi başlıyorum mesela altını değiştir. Pijama giydir. Biraz sev okşa kokla. Loş odaya geç sevdiği müziği aç ninni söyle derken mayışıyor zaten. Kaladırmadan yanında yatıyorum. Bazen 10u buluyor uyuması ama vazgeçmiyorum. Mesela bugün banyosunu yaptırdım 8 de giydir doyur 8.30da uyudu hemen. Sabahta 6 da uyandı mesela. Yatakta seviyorum hemen kucağıma almıyorum. Altını değiştiriyorum. Üzerini değiştiriyorum. Şarkılar söylüyorum yüzünü yıkıyorum. Biraz masaj sabah sporu 45 dk geçiyo böle mızıldanmaya başlayınca doyuruyorum birz daha zaman geçirince elini ağzına atmaya başlayınca anlıyorum ki uykusu geldi hopp yine beşiğe.. bazen sallanarak bazen kendi kendine. Henüz tam uyuma şeklini oturtamadım ama oda olur zamanla inşAllah .