Kızlar selam 🌺
İstanbul Zeytinburnunda ikamet ediyorum, süt fazlalığı nedeniyle bir dolap süt doldurduk, henüz 1 ay 12 günlük anneyim yani sütler baya kıymetli yenidoğan sütleri. Ama ben hep evdeyim ve kullanım süreleri 3 ay olduğu için sütlerimi erkek bir bebeğe bağışlamak isterim ihtiyacı olan varsa. Hatta yakında oturan olursa emzirmeye bile gönüllüyüm, diledikçe getirebilirler🙏