Gozdemasal Bebeğim 10 aylık ve aşırı hareketli bir bebek bez bağlamak da almak da işkence tam bir.emeklemeye yeni başladı zaten kullananlar aydınlatablir mi benj
defnesmomm Gozdemasal 3 aylıktan beri külot bez kullanıyorum, cırtlıda ayarlama sıkıntısı oluyor, bunu hop diye giydiriyorum. Hiç yerinde durmayan 16 aylık bir kızım var 😅 külot bez candır
elfozyil Gozdemasal külot kullanıyorum Sleepy extra hemde incecik süper bizimki de 10 aylık durmuyor onu babasının kucağında bile giydiriyorum 🤣
Petitom Gozdemasal ben de sleepy cırtlı bez kullanıyorum 8 aylık bebeğim külot bez kullanlar memnunsa ben de deneyim