Gelip saçma sapan yorumlar yazmayın lütfen arkadaşlar. Hastalık+diş döneminde çok kötüydü hiç iştahı yoktu hatta serumlarla ayaktaydı şuan herşey normale döndü şükür benim merak ettiğim gün içinde herşeyi yer yani hicbiseye hayır demez şükürler olsun ben altıncı ayından beridir düzenli olarak ayına uygun ne verilmesi gerekiyorsa veririm şimdi size bugün yediklerini yazacağım lütfen fazla bana söyleyin ama yiyor yani fazlaysa da napmam lazım bilmiyorum. Sabah kahvaltı yaptı omlet,salatalık,domates,peynir,tahin pekmez yanına şeftali verdim kızlar miktarı az değil benimki kadar koydum tabağını bitirdi ama nasıl yiyor ayakta yürüyerek asla mama sandalyesine oturmuyor peşinde gezdirerek yediriyorum. Ara öğünde eline armut verdim bir tüm büyüktü onu bitirdi dilimleyerek tabağa koyuyorum gidip gelip yiyor sonra öğle yemeginde bugün kıymalı patates yanına yoğurt onuda yedi sonra aradan biraz geçti smoothie yaptım muzlu kuruyemisli yoğurtlu onuda yedi sonra bir elma verdim aynı şekilde dilimledim onuda yedi akşama da biz mangal yaptık et ve bir salatalık yedi bir de ayran içti. Şimdi uyumadan da irmikli muhallebi yaptım çünkü çok sık kalkıyor belki açlıktandir diye çünkü gece beslenmesini kestim. Sizce bu çok mu? 14 aylık oğlum.