Ozlem_likce Humana kimyonlu rezene çayı kullananlar memnun mu acaba ? Diğer çaylarından memnun olmayanlar vardı bunu aldım merak ediyorum sorun Yaşar mıyım diye
Hazalim Ozlem_likce kullandım ama fayda etmedi sanırım şuan rezene ,kimyon ve anason tohumu karıştırıp içiyorum memnunum☺️
Ozlem_likce Hazalim Bebeğin gazı için çok iyi demişler hep. Tam tersi gaz yapar mı diye korkuyorum ☺️
Hazalim Ozlem_likce kimyon evet hem size hem bebeğe emziriyorsanız iyi gelir ama onun çok etkisi olmadı bana sanki