barbiee 2.kızım 2 ay 23 günlük yatarak emziriyorum o şekilde uyutuyorum… Bugün banyosunu da yaptırdım yıkadım fakat UYUMUYOOO çok uykusu var ama uykuya dalamıyor deliler gibi elini emiyor… fön sesi deniyorum ayakta sallıyorum beşikte sallıyorum UYUMUYOORRRR Uyusa bile 3 dakika anca sonra gözler açılıyor göğsümde eme eme süt bırakmadı 2 kere kaka yaptı kakasida güzel ama neden uyumuyor???……
Hasrt1 barbiee merak etme canim benim bebegim de 2 aylık öyleydi haftalarca hastalandım uykusuzluktan Düzene girene kadar oyle olck
ElifOkay barbiee Rezene çayı iki çay kaşığı verin uyku yapıyo ve bir zararı olmuyo ben veriyordum kayınvalidem tavsiye etmişti ve gerçekten işe yarıyor
Srhtzlyh barbiee benim bebeğimde uyumazdı elleriyle kendini sürekli meşgul ederdi. Çareyi kundaklamakta buldum. Emerek uyuyor kundaklayıp yatırıyorum. En azından eskiye nazaran uykusu uzadı biraz
ftsdmrhn Valla ilk 3ay uyku düzeni diye biseu yok. Benim denemediğim şey kalmadi, sinirlerim çok yıprandı ama o aylarda düzen uyku beklemeyin ne yazık ki gerçek bu 😢 ama 4. Aydan sonra uyku eğitimi verirseniz her şey yoluna giriyor.
Sibel5456 barbiee ya gazi yok bezi temiz garantili olsun diye şurup da verdim ama gündüz ne uyur gece ne yatar valla iyice deprosyana girdim çocuk küçük anlıyorum ama cidden insani yıpratıyor evi temizleyez yemek yapamaz oldum annem yok yanımda kaynanam ebesinin dibinde eline almaz bile sevmeye geldimi sever ne bişey alır valla iyice sıkınlik geldi
Leyla1995 Sibel5456 benim oğlum 1 yaşında oldu hala uyumuyor zamanla uykusuzluğa alışırsın ilk başlarda bende cok yoruluyordum uykusuz galsiz ama şimdi alıştım
ElifOkay barbiee bize olmadı araştırın derim eskiler veriyomuş yane kayınvalidem 30 sene önce veriyormuşlar cocuklarına düşün kötü bişey olsa verirlermi sizin kararınız ister verirsiniz ister vermezsiniz araştırın önce derim siz sütünüz olsun diye içmiyormusunuz?tüttende geçiyor çocuğa gaz içinde iyi geliyor rezene cayi ve anason sütü de artırıyomuş ama bende işe yaramadı maalesef doğumdan itibaren ne yaptıysam 30 cc geldi