haziranin25i Aysegulmina evet baya yağlı. Similac tan çok memnunum 3 aydır kullanıyorum boy artması ve kilo alımı da gayet güzel.
Ahsen_serife78 Aysegulmina Yeşil kaka üşütme sonucu da olabiliyor canım. Eğer yeterli kiloyu almıyorsa mama verebilirsin. Bende kızımı anne sütü+mama şeklinde besliyorum. Benimde sütüm yetersiz önce emziriyorum sonrada mamasını veriyorum. Bebeğin sağlıklı ise korkma kilo çokta önemli değil ama emzirmeyi birakma.
Aysegulmina Ahsen_serife78 15 günde 250 gr almış az dedi geçen hafta 200 gr almsti işte bu hafta ne olduysa 50 gr almış sadece
Aysegulmina Ahsen_serife78 mamayı neyle veriyorsun ben bugün enjektorle verdim ama istemiyro ağlıyo sürekli biberin vermek istemiyorum emmeyi birakir yoksa
zeynepbalci Aysegulmina mama takviye edebilirsin aç olduğunu hissedersen dedi 15 günde 400 gram alsın yine ölçtür almazsa idrar ve kan sayımı yaptır dedi genetik de olabilir dedi ailede varmı dedi dedim babası uzun ben zayıf olabilir dedi öyle şimdi 4 kez mama vermeyi planlıyorum geri kalanlarda ve o 4 öğünde emzirmeye devam etcem yine
Aysegulmina zeynepbalci yanı aylik 800 gr mi diyor ebelerde aylik 500 alsa yeter diyor kime inanacagimzii şaşırdık
Ahsen_serife78 Aysegulmina Bence önemli olan düzenli kilo alımı az yada çok alması önemli değil bence
Ahsen_serife78 Aysegulmina mamayı biberon ile veriyorum hiç emmeyi de bırakmadı doktorumuz önce emzir vereceksen mamayi sonra ver dedi
zeynepbalci Aysegulmina benim bebeğim 36da doğdu 2770 doğdu biraz toparlansın istiyo sanırım dr canım her bebek farklı, dr durumumuzu bilerek öyle söyledi, benim sütümle ayda 500 gram da alamıcaktı herlde haftalık 120 gitse az yani
Aysegulmina zeynepbalci Benim kızımda 15 gund3 250 almış bu ay geçen ay 1 in üzerinde almıştı bu ay noldu bilmiyorum daha 23 unde kontrol belki ozmna alır hemen mama başka diyo ilk ay 15 gün kontrolunde 400 almıştı diğer 15 günde 700 almisti
zeynepbalci Aysegulmina güzelmiş ilk ay alması aslında yediklerine mi dkkat etmedin acaba olsun ya korkma mamadan napalım olduğunu emsin gerisini mama tamamlasın bende ne çaylar neler içiyorum bi artış göremiyorum sütümde dha gelecek siparişlerim de var onlardan umutluyum artarsa keserm mamayı
Aysegulmina Ahsen_serife78 korkuttu beni biraz işte dün biraz aptamil mama verdim enjektorle kıyameti kopardi istemiyor emmek istiyor memede sakinlesti
zeynepbalci Aysegulmina canım Eds diye bişi var kolay mı zor mu bilmiyorum yapması ama memeden emerken mamayı da çekiyo gibi bişey okumuştum nette devamını bilmiyorum bence onu deneyebilirsin
Ahsen_serife78 Aysegulmina Aptamil bizde gaz yaptı Bebelac Gold kullaniyoruz enjektör ile beslemek bana zor geldi canım biberon ile devam ettik korkma canım
Aysegulmina zeynepbalci evet cnm bugün sağlık ocağına götürdüm doktortaki tartiyla burdaki farkli cıktı burda 17 günde 400 gr almış hemşire çok iyi dedi 13 gün var 2 ayına 300 400 de oyle alır dedi en az 500 alması gerek dedi hatta aile hekime de sordu normal dediler hemşire birde doktor hangi mamayı önerdi diye sordu aklıma.direk doktorlar anlasmali oluyor ya firmalarla o geldi biz dedi haftalık bakmayız aylik bakarız doktor neden haftalık bakmış dedi
Aysegulmina zeynepbalci mama aldım cnm işte 2 ayına kdr bi bekleyim ne olcak hemşire ona göre bakarız dedi
zeynepbalci Aysegulmina benim dr da haftalık baktı valla 15 güne de tekrar istedi iyi o zaman canım senin adına sevindim ama benim sütüm az sanırım bakalım 2.ay kontrolünde nolcak
zeynepbalci Aysegulmina bizim burdaki tek özel o ya herkes iyi diyodu ama ben de şehir değiltiricem bi süre başka dr a gitcem mecbur