Kizlar bugun bu doktora gittik onda devam etmeyi dusunuyorduk. Ayni zamanda bebegimin 4 ay asilarini da yapti kendisi. Ama numarasini verdigi karti asi kartinin icine koymus ve esim dusurmus sanirim. Kart8 bulamiyotum. Ve bebegim atesli gibi ama sadece bir kltuk altinda 37.5 gosteriyor digerinde 36.6. defalarca olctuk hep boyle cikiyor. Kendisine ulasmak istiyorum ama numarasi yok. Ricw etsem ona giden varsa bana ozelden numarasi verebilir mi ?