Hanımlar bebeğinizi pusete veya oto koltuğuna koyarak ikiniz bi yere gitmeye ne zaman gönül rahatıyla başladınız. Oğlum 4,5 aylık. Eşim arabayı sürerken sıkıntı yok zaten ben arkada bi yandan oğluma bakıyorum. Ama ben sürerken gözüm ciddi anlamda arkada kalıyor. Sadece çok kısa mesafeyi hızlıca gidip gelebiliyorum sağlık ocağı market vs . Eşim çalışıyor her seferinde bizi o getirip götüremez, bazen bebeğimle dışarı çıkmak zorunda kalıyorum. Nasıl yapıyorsunuz sizin de benim gibi çekinceniz oluyor mu? Ne yapıyor , uyuyor mu, uyanık mı vs diye?