Kızımın sol gözünden dünden beri çapak geliyor sulu şekilde.Bugün uyudu uyandığında çapak göz kapağını kurutmuş zorla açtım.İnternette baktım göz kanal tıkanıklığındandır diyor masaj yapıyorum ılık suyla siliyorum ama akmaya devam ediyor daha önce başına gelen var mı ?