Gizem9565 3-4 aylıkken geçirdik. Çiş yaparken ağlama, emmek istememe, huzursuzluk ve en sonunda da ateş olarak gösterdi kendini. Bezde turuncu lekeler oldu emmek istemeyip az sıvı aldığı için.
Antibiyotik tedavisi ile geçti şikayetimiz. Bu süreçte su da vermemi önermişti doktorumuz. (ilk 6 ay önerilmese de idrar yolu enfeksiyonu gibi durumlarda özellikle verilmesi gerektiğini belirtti)