Umayinannesi Kızlar kışlık atmaya başladınız mı hiç dolaba ben daha bugün bezelye aldım trendyol express 25 tl indiriminden faydalanarak sona kalınca biraz kötüleri oluyor artık geçen seneden tecrübe ettim o yüzden erkenciyim bu sefer sizler neler yapıyorsunuz buzluğa atmalik kışlık var mı değişik güzel tarifleriniz 😋
Nurseda2612 Umayinannesi valla ben en çok patlicanı fırında közleyip atıyorum kahvaltılık oluyor çok da işime yarıyor Ocak vs batma derdi olmuyor her seferinde
Mom095 Umayinannesi yazdan bezelye barbunya dolmalık biber her sene koyarım. Közde patlıcan koyarım süper olur. Ayrıca kapya biberde iyi oluyo. Kısacası ben ne bulduysam atıyorum ya dondurucu sorunum olmadığı için bi kış rahat ediyorum 😌
Cheddar Umayinannesi bezelye, barbunya, taze fasulye, enginar, kapya biber, iç bakla hepsini atıyorum 😋şimdi taze yaprak aldım onu salamura edicem 3kg. Yaz sonuna doğruda menemenlik sos, domates püreleri hazırlayacağım
Umayinannesi Cheddar enginar nasıl tadı neye benzer yani tat olarak hiç yemedigim için denemeye cesaret edemedim 🤔
Mom095 Umayinannesi ister doldur ister çekirdeklerini çıkarıp öylece koy. İkiside olur. Sarma sarıpta koyuyorum ben o da güzel oluyo 🤓 valla kışın kış sebzesi hariç hiçbişey almıyorum desem yeridir. Ha bide naçizane tavsiyem bütün bütün domates koy. Çok büyük kolaylık oluyor. Suyun altına tut hoop kabuğu soyuluyo hemencecik. Al sana kışın mis gibi yazlık domates 🥰
Elifmoms Umayinannesi doldurup koyma hiç iyi olmuyor prinçler tuhaf kokuyor ve dondugu için pişerken kırılıyor. Ben bir kere koydum içini temizleyip dolma biberini tek attım. Kullanacağınız zamanda içini hazırlayıp buzluktan çıkarıp hemen kullanmalısınız erken çıkarıp bekletirseniz buzu eriyip cıvık değişik bir hal alıyor.
Tatlican Umayinannesi Barbunya, bamya ,közlenmiş patlican,közlenmis biber .meyve suyu için visne ,erik,kızılcık,karaüzüm. Birde haşlanmış mısır .
yazkokusu Umayinannesi ya bende yorumlarda yazılanların hemen hemen hepsini koyuyorum . Bu sene çilek deniycem. Dolaba koyuyorlarmış. Kışın pastalara çok iyi oluyormuş deniycem bakalım .
Ssevey yazkokusu Çilek buzu eriyince iyi olmuyor ya mesela vişne gibi kalmıyor pastalarda falan süslemeye üstünde görüntü açısından hiç olmuyor diyim canım
Mrs_Ladybird yazkokusu evet ben geçen sene koydum kayısı ,vişne ,kiraz ,çilek, kirazı pek sevemedim ama diğerleri çok iyiydi meyve suyu veya tatlılara kullanıyorum
Umayinannesi Ssevey ona bende katılıyorum bende içecek yapmak için atmıştım tadı değişiyor görüntüyü de geçtim hormonlu müdür nedir ondan midir bilmem