Merhaba. Bugün 1 ay 3 günlük olduk. İlk 15 gün kocam ve kayınvalidem ile yaşadığım problemlerden dolayı fışkıran sütüm sinir stresten azaldı. Buna göğüs ucu yaralarım da eklenince bi süre sağarak vermek zorunda kaldım sütümü. Emme de bi problem yok Red falan yaşamadık çok şükür ama oğlanı doyuramıyorum cidden sütüm yetmiyo gündüz bi şekilde idare ediyorum yapışık yaşıyoruz ama gece dinlenemediğim için süt falan kalmıyo. Süt arttırıcı herşeyi de deniyorum ama faydası olmuyo sanırım. Geceleri yetmeyince mama veriyodum bugün doktor mecbur kalmadıkça mama verme kilosu çok önden gidiyo dedi eve geldiğimden beri emiyo ama memeyi bırakınca sanki etini koparıyolarmış gibi bağırıyo uyumuyo da. Doğum kilosu 3450ydi bugün 5 kilo geldi çok mu fazla almış gerçekten ya nolur yanlış anlamayın nispet gibi de algılayan çıkmasın inanın napacağımı şaşırdım sadece fikir istiyorum ne düşünüyosunuz var mı böyle olanlar aranızda 😔😩